Idag trodde jag att det va dags en sekund

John ringde när jag nästan va hemma: TEQUILA SPYR. say whoot? Jag tänkte väl mest logiskt att det va lite tidigt att valpa idag och att nog valparna börjar bli lite stora och trycka på mammans mage så att det måste komma upp för att valparna ska få plats?! Vilket det nog va då hon mådde jättebra sedan :) Men trodde under den lilla stunden jag cyklade hem från ica att NU ÄRE DAGS. shit. Är jag redo? Lika bra att det händer nångång tänkte jag också. Men nu har vi fortfarande några dagar på oss. Jag tror det händer på torsdag! Bara för att jag har som mest på jobbet då.. HÅLL IHOP TEQUILA!

Idag när vi gosade i sängen så höll jag om Tequila på magen och kunde allt känna dom småliven knuffas och böka där inne <3 åhw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0