fettisdagen

ja ett jävla tjat på hela fb och insta. Jaaaag veeeet att det är fettisdagen och jag vet att man äter semlor idag. Fast vi tjuvstartade och åt i söndags, fast det va inte mkt att höra över. Vill ha mormors ;)
Liiiite tråkigt med min mobil, en spricka som ser ut som ett träd på halva skärmen.. yey. Kollade ett ställe i Malmö som lagar på en timme, kostar bara 2300:-.. BAH!! Nehru, då får jag göra som Pam å leva med sprickan... ;(
Bjöd Pam och hennes dotra Emelie på gomiddag idag! Trevligt:-) va väl på tiden om man säger så, har inte bjudit dom innan.... skämmes! Men gott och nöjda blev dom!
Inga valpar ännu iaf.
Sitter å kollar på resor. Utomlands! Blir ju rätt sugen när man ser bilder på när Fillo och Micke är på filippinerna och att man vet att Emilia och Dante sticker snart. Lyllosar! ;-) Jag och min kille behöver verkligen komma iväg lite! Så till höst tänker jag att vi kan ta oss en vecka eller två och bah unna oss en sandsthrand, sol och drinkar! Dvs om Fillo ställer upp som hundvakt? ;-)




Kommentarer
Postat av: Filippa

Självklart!!!!!!!! Ses snart ♥

2013-02-18 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0