dags nu?

Klockan är halv 5 på morgonen och det enda som hörs är väggklockan i köket. Vill slänga fanskapet genom fönstret. Åt en banan för att stilla hungern men förbaskat är jag fortfarande hungrig. Inga valpar ännu. Vet inte riktigt när vi ska säga att öppningsstadiet började men sen John gick till jobbet igår kl 16 så har det iaf varit igång! Hon är nog lite rädd och så närhetsberoende mitt lilla hjärta.
Hon har varit lite pipig, men bara när v gick ut, kanske hon hade sammandragningar?
Husse och matte är iaf helt slut. Efter att John kom hem inatt vid halv elva var jag färdig, då fick han ta över att vaka i Tequilas lilla bo, min rygg brände och ögonen lika så. Gick och la mig i sängen två meter bort och somnade med en kudde på huvet. Vaknar till vid halv två när John går på toa, han sitter ca en timme till innan han inte kan mer, stackarn ska ju upp och jobba kl åtta! Trodde att vi båda kunde sova i sängen men hör hur lillan gnyr, inget snack om saken; tar datorn och myser ner mig igen i hennes gryt. Sett två avsnitt Greys Anatomy och riktigt bäddat ner mig, ska försöka sova så jag klarar mig när det gäller, är ju en väldigt trött person jag.. Men nu ligger Tequila ihopkurad intill och John sover i sängen så hoppas jag kan sova! Är nästan lite för spänd och inte allt för komfertabelt på Tequilas utplacerade hundbäddar, hah! Blir nog inga valpar inatt, fast kanske är morgon nu? Svart är det ute iaf. Ne nu godnatt.. Om bah klockjäveln kan hålla käft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0