uuuh bored

Hej allihopa. nu va det sisådär 2 månader som jag skrev.
 
har hunnit starta upp ett eget företag på den stunden!
 
Just nuu sitter jag och lyssnar på bumbibjörnarna och väntar på att min 3 ikeakasse tvätt ska bli torr, puh. Är ooootroligt uttråkad, suttit och uppdaterad fb i nån timme bah. kollat alla bloggar jag gillar, kollat mailen sjuttioelva ggr, spelat farmville, kollar blocket och klockan är ändå inte 23 (då john slutar).
   Men ok, ska hämta tvätten snart och sen laga middag, yepp, vi äter middag när jag john slutat jobbet, punkt slut.annars skulle inte min lillpojke få så mycket i lillmagen sin!
 
Ohhh så trött å. Brukar annars ta en powernap på kvällskvisten då "sjön suger"!
 
weell om någon ser detta  så kan ni väl kommentera så jag ser om nån är här inne och tittar eller ej? annars kan jag ju lika gärna lägga ner :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jaaag är här!! :D Blogga på, jag kommer alltid läsa ;)

2012-10-02 @ 00:01:31
Postat av: nathalie

jag å!! kollar in varje dag om du lagt in nåt inlägg :)

2012-10-03 @ 23:45:45
URL: http://natalih.blogg.se
Postat av: mamma

Fortsätt gärna att skriva, du har så myck

2012-10-04 @ 16:34:28
Postat av: mamma

Fortsätt gärna att skriva, du har så myck

2012-10-04 @ 16:34:29
Postat av: mamma

så mycket roligt att skriva, tydligen jag också datorn skickade iväg hur som helst.
puss och kram

2012-10-04 @ 16:35:51
Postat av: Natasha

jag läser bloggen varje dag;) saknardig!♥

2012-10-05 @ 13:03:35
URL: http://natashahameenoja.blogg.se
Postat av: Veronica

vi kollar också varje dag. du skriver så bra och vi vill veta mer om företaget :)

2012-10-06 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0