Måndag 15 okt

Alltså kan det regna så här mycket?
Jag gillar inte när det regnar när jag ska jobba.. Mina hundar gillar det inte heller..
 
Hade sååå svårt att komma upp imorse, prob för att det inte har varit nån vilohelg men jätte mysig ändå!
Har också räknat att jag har 35 blåmärken på mina ben :)))) och ett sår i ansiktet då en tavla flög in i mitt ansikte...... väldigt windy här!
 

Imorgon ska jag träffa en ny hund, en dobermantik! Spännande
 
Har lagt in en annons på Tequila igår på blocket, OCH NEJ, hon ska absolut inte säljas, det är en annons efter pojkvän! Hoppas verkligen vi hittar något nu.
 
Mina hormoner har jävlats med mig under lång tid och har dödsont i ryggen! Men ska försöka hålla humöret uppe :)
 
Längtar lite till jul, om vi nu kommer hem.. Madicken har inga pengar typ! yey
 
Ne nu ska jag dricka upp mitt te och sticka iväg på min rolls royce! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0