27 oktober 20:06

Lite lördagskänslor bloggen till ära.
 
Vaknade halv tolv av min kära stora syster Vickan som ringer, har inte pratat med henne sen hon fyllde år!! över en månad sen!! :( Men jag skulle ringa upp senare då jag trodde jag behövde sova mer... Well det behövde jag inte så tog mig i kragen och klev upp och tog på mig john morgonrock och hans fina tofflor och ringde upp min kära syster :) Väldigt kul att få prata med syster, en som man annars pratade med varje dag i stort sett, och träffades minst varannan dag! Under tiden letade jag reda på sconesrecept, måste ju ha lite helgmys :) Fick blev ett med fil i, och den enda fil jag jag hade va afil björnbär, supergott ju! behöde dock lite bättre gräddning.. hah men vi fick i oss lite jag och min älskade sambo :)
Efter "frukost" som vi avnjöt vid ett kollade jag med Pam om vi kunde låna hennes bil för att åka till XXX Lutz, hade sett en jätte bra julklapp till oss själva i den: en jätte fin divansoffa som också va bäddsoffa för 4000 :D Så vi tänkte åka dit och provsitta och kanske sen beställa men när vi kommer dit så är det troligen många innan oss som gjort samma sak då jag hörde en fråga om den soffan (han hade också med sig reklambladet man fick hem, jag med liksom) och "tydligen" så hade dom gjort "tryckfel"... B AH.. det va en tvåsits soffa dom hade menat.. JÄVLA LURENDREJJARE!!!! Utan den soffa som fanns med kostade egentligen 8000 och va precis så bra som vi hade tänkt oss :((( men dom pengarna har vi inte så vi hoppades på kanske en "efter-jul-julklapp" om vi kanske får en slant liksoml. är så otroligt less på denna soffa vi har...... blääääää. Men vi fick iaf med oss två bautajulgranskulor hem :D som ska hängas på balkongen tänkte vi :) (Fick lite julpysselskänsla så gick nyss ner till förrådet för att leta fram vår "jullåda" men alla saker men tydligen har vi nog lämnat den i Härnta i flytten.. kan nog tänka mig att herr Karlström övertalat mig att lämna den hemma.. typiskt han;P.. Så ja då får han väl lov att punga ut för nya grejer hehehhe) Efter det åkte vi hem, lite besvikna förstås på deras jävla tryckfel :( men lifes goes on, kollar ju runt på blocket också men dom kostar ju nästan som en ny där också! Väl hemma, efter lämnad bil till Pam som ville ha Tiki en natt till, så åt vi upp pizzaresterna och sen gick Johnen till jobbet...... ÅÅÅÅH apatin bara slår tag om hela mig. en ensam lördagkväll igen. Och inget att göra (förutom ALLT tråkigt hemma hehe) så laddade ner lite spel till mobilen, kära undanflyten! Tyckte lite synd om mig själv (buhuuhuhuhuuu alla mina vänner i Malmö är busy och mina Härnta vänner ÄR I HÄRNTA)... Vilket jag sen tyckte va onödigt av mig att gnälla om (efter lite tråkiga instagrambilder osv) och gaskade upp mig och kom på att vi har 3 flak öl på balkongen hehhe.. Så knäckte första och tog tag i dammsugandet som vi har försökt dra på länge nu! Dammråttorna har haft det bra :) Sen tända massa ljus (förstås).. En sak som jag nog ärvt ifrån min kära pappa, tända ljus är bara föööör mysigt!! Speciellt dom med dom (vilket jag nog inte har ärvt från min pappa då han är lite doftkänslig, är nog kvinnligt bah) och bytte om till klänning och gjorde mig lördagsfin så ska vi nu se vad denna dag har åt mig :D Eftersom det inte blir någon soffa idag så kanske man kan unna sig något roligt ist :) Får se när min älskling kommer hem :D:D
 
 
Såhär såg jag ut när jag hade jättetråkigt, tog massa übergulliga foton på lillemadicken innan jag fixade mer mascara på ögonon, tog på klänning och satte tillbaka saknade piercingen i underläppen, miaio!

Kommentarer
Postat av: Helene

Men åhhh <3<3<3 Hur har jag missat att du börjat blogga igen! Sjukt glad att jag upptäckte det iaf! Nu har du en trogen läsare ;D
Pussgöllunge!!

2012-11-01 @ 19:45:35
URL: http://helenesbubbla.blogg.se
Postat av: Madicken

Sorry att göra dig besviken babe, är inte så ofta här och skriver ;) men hoppas du kikar in ibland ändå :D haha

2012-11-11 @ 22:49:42
URL: http://saturdaysfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0