121111 22:22

John jobbar ikväll (ovanligt?!?! nope..)
Har haft så sjukt tråkigt. blä!
Enda nyttan jag gjort är mitt schema för veckan.. alltid lite ångestfyllt att skriva i då det verkligen har börjar krocka bland mina dogs.. Vet inte hur jag ska lösa detta, får diskutera det med pappis när han kommer hit på onsdag :D YEY!! Han stannar bara till på fredag dock. Men får iaf träffas litegranna :D
 
Annars då? Jo fett sugen på att skaffa bil, jag och John har pratat lite om det då och då och båda är sjukligt sugna, kollar runt lite ibland och jag blir BAH KOSTAR BAH 15K OCH HAR BARA GÅTT 7000 MIL?1+1 insane bra liksom!! well yes men har fortfarande inge pengar att köpa en bil för.. :P Men fyfan så bra det skulle vara. För båda oss! Gud så mkt mer vi skulle göra på vår fritid, typ åka till skogen (har sjuklig skogabstinens.... gahhh) ta en roadtrip och åka till härnta och stanna hos vänner på vägen liksom! Jag kan ha den vissa stressiga dagar på jobbet (ibland går det snabbare och cykla än ta bilen, leta parkering, betala dyra pbiljetter osv) men till dom hundar som är udda tider och längre bort så hade det varit grejt, plus att jag hade kunnat tagit typ 3-4 samtidigt och åkt till ribban eller nåt!
 
Känner faktiskt att kroppen har blivit piggare nu också, den har kanske vant sig att vara ute 4-8h om dagen nu :)
 
Ska börja käka lite bättre också, och får stor inspiration av mina kära vän Mikaela där hon skriver mkt på sin blogg om (förutom sig själv och sitt liv) hennes matvanor då hon influerats av paleo! Sjukt roligt att se, vill också bli så duktig! Nog att det bara handlar om jävlar anamma nu byter vi matvanor så skulle det nog inte funka i detta hushåll på en gång, jag tkr fortfarande att det är jobbigt att dricka vatten till maten men har lärt mig att med lime och citron så är det mumma ;) men några paleodagar i veckan skulle vara en bra start :D en annan sak hon gjort som är skitkul är att hon startat en annan blogg: smoothiebloggen eftersom hon är en sucker för smoothies och grym på det hon gör! Jag ska absolut testa på dessa nyttiga och matiga smoothis, skitrolig ide alltså! En sån skulle vara perfekt att slänga med sig i cykeln under mina jobbdagar :) Det är också denna duktiga och skitcoola bruden som hjälpt mig med min hemsida HundPromenix , hade aldrig fixat det själv, och ja Mikaela, du har fått dig en storfet beundrare ifrån skåneland kan man säga ;)
 
Och snart borde nog Tequila börja löpa! WIIIHHHHO eller uäähh... Kul för att då kanske vi kan göra babies och uäh för ja, det är ju skitäckligt ;) BARA VI HAR RÅD. det kostar inte mkt att låta henne bli parad men mycket för en egen företagare som inte får så fet lön ännu. Och min Johnen har bestämt sig för att unna sig ett tvspel och då är det väl självklart att han ska få köpa sig ett tvspel då han sliter så hårt för sina pengar, han är så jävla duktig! <3 Men håller tummarna för att vi ska ha pengar över till lillakatt ;)
 
Längtar tills jag och John kan komma upp på en långweekend till norrland, fyfan va vi ska åka till fällsvik då! :D Vi måste åka upp till våren :D Kanske i vår bil? ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra tips på skog nära: Bulltofta friluftsområde, ligger precis vid Lutz, parkeringen är precis bredvid. och där finns det härliga skogslingor och på vintern när det är snö kan man hyra längsskidor, het tips!

annars finns bokskogen, det går en buss, till torup slott tror jag det heter. värt att kolla upp,döfint därute

2012-11-14 @ 19:02:01
Postat av: Mikaela

Men kan du sluta vara så hjärtlig? :D Vill ju bah äta upp dig! Jag behöver ju hjälp med smoothiebloggen så du kan få en utmaning av mig: gör en smoothie med sånt du tycker om, fota och skicka recept + bild till mig! :) <3

2012-11-14 @ 19:09:07
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0