Tvättdagen

FINAALLY tvättning. Inte är det kul men fan så behövligt :D
3 överfulla ikeapåsar, uh.. tungt! men snart klart, strax innan fyra ska jag hämta upp sista tvätten :)

John är på jobb och slutar väl snart. Vet inte vad vi ska göra ikväll. Är rastlös men han ska nog jobba imorgon så det blir nog en lugn hemmakväll :) Helst vill jag sitta ute i solen och lyssna på min kunglista på spotify. Kanske dricka lite kalla cider och öl! Fast är inte lika fint idag som det varit i veckan.. sååååklart! Men vi får nog vänta med det tills vi har en ledig helg ihop :) Har troligen fått lite ledigt dom här dagarna när pappi kommer, känner att jag vill hinna umgås ju!
Börjar känna en längtan efter människor. Idag har jag suttit en stund och deppat över att jag inte riktigt har någon att sitta ute och sola med, liksom umgås med. Låg ute och sola för mig själv på Gröningen förut men blev tråkigt efter en stund. Tråkigt att vara ensam ju.. Måste skaffa kompisar nu ju :( Och John med. Så hallå alla som vill vara kompisar med oss säg till :D

Tänkte storstäda också innan vi får besök från norr men drar nog på det tills imorgon. Gjorde verkligen en storsatsning på soffan igår och dammsuga varenda liten bit och sen tvättade den med medel så den va som ny! Det är då det är så kul att man har hund som direkt ska hoppa upp och håra ner :D:D:D:D:D wellwell.. Får väl dammsuga igen.

Är iaf otroligt glad över min cykel :D Cyklade och handlade på ÖB igår, så niiice! Saknas bara cykelkorgar. Har beställt en hundkorg till Tequila, hittade en för 300 plus frakt, TAGET. Har kollat på olika sidor och såg flera som låg runt tusenlappen!! Dom va inte ens lika fina, haha :D SCORE.

Flyttat in i sovrummet också, SÅÅÅ NJUTIGT!


Igår kollade vi på senaste Revenge avsnittet under middan, MAN BAH DOG. Shit liksom. Vad händer här näst? Var det säsongsavslutning?! saaay whooot. spännande!

Hoppas som fan att jag blir brun i sommar ^_^ Måste väl fixa det där med figuren också.. Klurigt!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Meh!! Du har ju mig!! ;D nu är jag hemma igen så mig kan du sola med!

2012-05-27 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0