PINK PARTY

Ska snart dra iväg på party hos Fillo, preparty med en lapin hehe. Dresscode: pink! gulp! Köpte mig rosa strumpbyxor och rosa halsband! sen en rolig klänning jag velat haft från gina tricot:

Måste ju unna sig nu när man har fått ett riktigt arbete :D
Va helt slut igår efter jobbet. Hade bara käkat en banan och en termos kaffe på hela dagen. Va helt skakis och uppe i varv och orolig för att göra mitt bästa! Ska fan ge allt. Har nog aldrig varit med om något större. Va iaf kul att ha med vovven på jobbet, hon va jätte duktig <3 Bra grej att ha med så man kommer ut för lite luft å :)

Va så arg idag efter jag kom hem från värnhem, VA SÅ JÄVLA SMUTSIGT OCH ÄCKLIGT OCH ETT JÄTTE DISKBERG. tog iaf tag i det mesta. Lämnade 2 kastruller och 2 ungformar till john *snäll* och tänkte att han skulle ta hand om sin klädhög, skura och rengöra toan när han kom hem efter sitt jobb, tyvärr hann han bara göra toan (vilket var prio 1!!!) för han skulle åka och möta Rowbeen med tjej :D Kul att min kille ska ut och röja Malmö ikväll eftersom det är only gurls 2nite :D Vi kanske möts i dimman! Fillo har sagt att jag ska shotta medna.. HJÄLP. Turkisk peppar å.. fyfan lakrits :P men hon fyller ju år! Just det får inte glömma presenten :D Jag har köpt (tror inte hon går in och kollar här innan hehe) en rosa radio :D haha. pink theme! Hon kanske inte lyssnar på radio men då får hon börja, bästa som finns ju :D Också får hon en färgklick i hennes "björklundshem" ;D haha. vi är olika på den fronten (och massa andra MEN ändå bästa tjejen eveer) vi har massa färger och former i vårt hem, blir mest rörigt! Så är våran familj, men hennes är mer steril och vit, grå, silver typ :D Så nu jävlar ska hon få lite Malmbergs i läggan sin ;) MOHAHAH :D hoppas hon blir glad och fattar att det mest är som skämt ;) Ska bara vänta på John med kompisar som har köpt festciggen åt mig så ska jag ta bussen bort. HEJDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0