"Nu är det natten" (mobilupdate)

Standardfrasen på kvällen, Tequila kommer alltid inspringades till sovrummet och dunsar ner på hennes bädd då ;) (innan hon smyger upp i sängen). Är trött. Har plockat lite hemma nu en snabbis, Aj skitrygg! Bäste John hade dammsugat och diskat tills jag kom hem <3 Har inte haft tid att städa på en vecka!!! Tycker det är fettjobbigt.. På lördag kanske. Måste också boka tvättid, har en hel ikeapåse med tvätt och då har jag INTE räknat med sängkläderna! Måste få en tid denna vecka, alltså torskväll/frekväll eller lördag. Tvättstugan är stängd söndagar.. Ok?! idag har jag iaf kört bil första gången i Malmö! och jag körde nog iaf 2h. Gick förvånandsvärt bra! gps på mobilen saves me<3 synd att jag har så kasst batteri bah. (Dags att updata till iphone snart hoppas jag :D) Är inte van att ha klack, även om det är kil och att den bara är några cm. Ännu mer ovan att köra i det! Känns i vänsterben, give me automat ;) Blev stoppad av polisen också... Shit! jag som inte har något körkort förtillfället, (har klistrat fast fotot och slickat igen kuvertet till mitt nya nu ikväll, ligger i väskan så det kan postas Fort imorrn!) men konstapeln va snäll och frågade bara om jag hade körkort då det inte va med :) Ofc jag har liksom. Thank god for makeup och charmiga leenden ;) men skämmit äre. Får inte hända igen! Kan bli onödiga böter... Har iaf haft en trevlig dag på "jobbet".. Satt ju faktiskt mesta del i bilen typ ;) Imorrn blir det tidig morgon och heldag på kontoret. Sweet. NU: godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0