Meltdown

Igår kom det.. Allt brast för en litenlitenliten Madicken!
För mycket och för fort..
Plus lite kanske att jag är i min känsliga vecka i månaden.
Men efter jobbet igår så kom toklipet, för allt och inget egentligen.
Men jag kände mig sämst, som en bajslort, som ingenting!
Hade samma klump i hals och mage imorse när jag vaknade.

Men det ÄR en ny dag! och den KAN bli mycket bättre,
jag stävar efter det iaf!

TA INGEN SKIT!
Försöker ta det med en klackspark men jag har bara 2 fötter.



Kan iaf berätta om en rolig sak och en dålig!
Börjar med rolig:
John hade hört talas om en cykelverkstad som är for free!
Så googlade lite och hittade Cykelköket, ett ställe som kommunen driver mfl, som tar in trasiga och övergivna cyklar. Så då går man dit om man behöver en ny cykel eller fixa sin egna, man får liksom bygga ihop en från trasiga delar :D Så vi gick dit och stog som 2 fån innan vi vågade fråga nån och då gick det undan! Hittade en fin orange REX cykel som bara saknade sadel, kedja och ett punkterat däck, som hittat! Fixade sadel och köpte en kedja av dom för 40 kr. Sen började tiden rinna ut så dom skulle stänga och vi behövde en ny innerslang till framdäcket så gick på ICA och köpte. Sen har vi inte kommit så långt. Cykeln står (förhoppningsvis) kvar på centralstationen och väntar på att vi ska fixa däcket och cykla hem! SKITKUL GREJ JU. i like it, perfekt när man vill ha cykel men är fattig :)
Dåliga saken: Är att vi fortfarande inte kommer in i tvättstugan, har ringt 2 ggr  nu och skickat ett mail, FÖR FAN COME ON. Har snart inte tvättat på 3 veckoer :( Det äter upp mig inifrån då jag vill ha rent och fint :( fuckå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0