Hela helgen lång

hej!
Har haft lite torka. Orkade inte riktigt uppdatera :) men nuuuså:

LÖRDAG. Kom hem till Filippa och mådde riktigt dåligt, bakisheten blossade upp rejält under bussresan. Men det löste sig med en godrink och vin. Träffade Fillos  söta tjejkompisar som var jätte gulliga allihop! :D Vi trängde in oss i hennes lilla lägenhet, men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;) Vid 1tiden (trorjag) tog vi taxi in till city, var snack om att vi skulle gå på ett ställe som hette HIPP men blev ändrade planer, då man i denna stad nästan måste känna någon som jobbar på stället då det va 25 överallt och suuuuperlång kö överallt. Så vi gick till Skeppsbron och fick gå före i kön fast vi inte ens hade åldern inne ;) VIP or what? Där dansade vi hela natten lång tills klockan slog halv 4, då tog jag taxi hem. Vågar inte och kommer aldrig gå hem själv mitt i natten! Nån måtta får det va :)
SÖNDAG. Lite bakis men inte så farligt, va på strålande humör och solen sken! Jag och Johnen stack iväg till Entre för att käka lunch, jättegoda asiatiska biffar, riktigt mumsigt. Sen va vi bara hemma och myste :)
MÅNDAG. Valborg. Uppe med tuppen, eller iaf vid halv 9. Fixade 50tals frilla och tog på mig min svarta klänning med röda prickar och vid kjol. All in rockabilly, like! Filippa och Lotta kom halv 10 så hundarna fick springa av sig innan vi lämnade dom båda hemma hos oss och drog iväg, jag Lotta å John på boa och Filippa åker och hämtar Isa från bussen. Sen bär det iväg till Lund! Valborgfirande värdig en festival! Det va scener men musik och folk ÖVERALLT, alkohol i massa mängder, våra kommande professorer utan tröjor och vi hade det riktigt mysigt :) Årets finaste dag ditills iaf, solen sken och stekte, vart tillochmed lite röd :) vid 15 tiden stack vi hemåt igen och vilade upp och innan kvällen. Fillo, Lotta och Isa kom hem till oss vid 20 tiden och satt en timme med lite dricka innan vi stack hem till Emilias pojkvän Dante för lite party. Där stannade vi till halv 1 och sen hem å i bingen, John skulle ju upp till intron 10:30 :)
TISDAG. Kunde inte somna om efter John gick så jag, Tequila och Vella (hon hade sovit över) klev upp och gick ut i SOLEN! Så skön. Sen tänkte jag bara ligga i soffan och slöa men plingar till i mobilen, det va Johanna (som är nere i Malmö eftersom hennes bf Lillis ska spela här imorrn) som hörde av sig! Träffas? JAVISST! Mycket bättre än att ligga i soffan en sådan härlig dag. Så 14 träffades vi på Möllan och gick sen och åt gofika vid triangeln, efter det gick vi mot stan och tog till slut bussen till Värnhem där Fillo, Lotta och Isa väntade på Entre för att få tillbaka Vella. Jag handlade lite på hemköp och sa sedan kram till Johanna och tog bussen hem. Vi syns ju faktiskt imorrn då vi ska gå och kolla på konserten, ska bli mysigt! Thats all for now, so long! (kommer väl nån bild sen så inte bilderna har kommit in på dattan än -_- ....)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Verkar verkligen som du trivs i stan. Du är ju ute och gör grejor hela tiden. Tom varit på skeppsbron -så långt hemifrån var jag aldrig när jag gick ut, hehe!

2012-05-02 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0