Hej på pappis!

Nu har pappsen åkt hem. Vart ju bara 2 dygn, alldeles för lite enligt mig :D

Han kom med flyget i måndags och kom till malmöcity runt 12tiden på dagen.
Jag mötte upp honom för en lunch, vilket blev först en timmes promenad mot Västra Hamnen, då jag inte har lärt mig hittad än och sen lite kramkalas med kusin Sofia. OCH sen lunch på V.E.S.P.A där dom har jätte god italiensk mat. Mycket mer värt att äta på lunchen, 85 :-, ingår salladsbord och vatten. På kvällen kostar en pizza MINST 85 :- :P Så pappi tog en vegopizza och jag en gorgonzola pasta, VERY NICE. Sen satt jag på Espresso House och jobbade medans pappa gick runt/solade. Vid fyra dog min dator och funkade inte att ladda batteriet så jag fick dispans att gå :D YEY. Qualitytime! Då hade John och slutat jobbet och mött upp oss på Espresso House. Efter det gick vi till Cykelköket, tror nog pappa vart  imponerad av vad Malmö City har att erbjuda, GRATIS CYKLAR. Vi byggde ihop en jätte fin blå cresent cykel till John, men cykelkorg till och med :D det enda felet var punka på båda däcken och ihopknycklad cykelkorg. Var klar på mindre än en timme, tur att pappsen hängde på!
Efter det vart det hemgång och dom manliga la sig och vilade en stund och jag tog på mig finfejset! Vi tog en förrätt på balkongen innan utgång, blev melon, gurk/morotstavar, bröd och tzatsiki och varsin folköl. Sen tog vi taxi till Lilla Torg och pappa bjöd på Victors, jätte gott! Efter det bah hemåt och sängen!
Tisdag så klev jag upp vid niotiden och satt på kaffe och gick ut med hunden för att köpa frukost och nybakad bröd. Dukade upp fint i köket och väckte John och pappa, så fick man plocka och gå ut på balkongen och sätta sig :) Jobbade lite innan vi gick iväg ut mot stan, tråkigt väder, måndagen var kokande och tisdagen var grå och regning, helt omvänt! Pappa shoppade kallingar och flipflops och jag köpte mig äääntligen ett par fina sandaler, då mina fötter har börjat stinka efter en varm dag i heltäckande tygskor. blä! Sen efter bara en slump gick vi förbi ett ställe som hette Gränden, förjävla fint. OTROLIGT mysigt! Och gott! Dit går vi fler gånger när det är fint väder. (Jag har inga bilder, orkar inte ta kort med mobilen, blir så dåligt, måste införskaffa hos en kamera soooon!) Efter det gick vi till Lilla Kafferosteriet som bjöd på supermumsigt kaffe, rly! Måste också besökar igen :) Hemgång och gubbarna la sig och sog.. IGEN. herregud! Jag satt på balkongen och jobbade iaf :) Efter det så gjorde John thaimat, älskar när John gör thai :D:D Fast han är aldrig nöjd :( Ska äta ihjäl mig på det till middag!! Sen tog vi bara en slökväll med en film i soffan.
Och idag, onsdag. Pappa klev upp först och gjorde frukost, ajdå haha. Jag jobbade lite hemifrån och pappa lånade en cykel och åkte ut en sväng. Lika grått väder idag. Huva. Vid 12tiden så tog pappa taxi till flygbussen, hej då! Sen klockan 13 så gick John på jobb och jag åkte till Teito, där jag är nu :) Får se om jag får några svar på aaalla min frågor!

Hundcykelkorgen har kommit :D Hoppas verkligen DHL har öppet när jag slutat, måååste hämta ut den! Ikväll kommer Vella och sover över, va längesen, myspys!
Tror nu att Tequila verkligen har kommit in i löpet så jag har kollat med killen vi tänkt ut till parning om han kan komma förbi snart, vi ska fan ha valpar ;D Så Nathalie, du behöver nog inte vänta så länge till om vi har tur!


(Jag gör inte reklam eller försöker tjäna några pengar på dom blå länkarna, det är bara ifall ni vill gå in och se hur det ser ut då jag själv inte har några bilder)

Kommentarer
Postat av: Emma

vad jobbar du med egentligen? :)

2012-06-01 @ 10:52:31
Postat av: nathalie

Uppdatera lite vaaaa!!

2012-06-05 @ 19:19:30
URL: http://natalih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0