en bra dag

Idag har jag mått bra i stort sett hela dagen!
Vaknade imorse och kollada jobbmailen och hade fått 6 nya under natten, gulp!
Trodde jag fixat det här.... icke!
Jobbade hemmifrån idag, va jätte skönt! Kontor på balkongen ;)

Har gjort 3 bra saker idag:
HÄMTAT MITT NYA KÖRKORT <3
Fixat till så vi kan tvätta, var ju inte så svårt..
3 VECKOR HELT I ONÖDAN :((((
Vi hade kunnat gått in CYKELJÄVLAÄVGEN hela tiden........
Okej, blir stortvättning på lördag, yey..
Hämtat hem cykeln och fixat den :D NU JÄVLAR.
sista touchen blir att finputsa den och skaffa cykelkorgar :)))
2 st till pakethållaren och en "hundburs-cykelkorg" till styret. GRYMT.


Har också hjälp Pamie att sätta upp affisher till SwedenRockFestival, gör hon det och knäpper kort på alla så får hon en biljett, smart grej :D Ska tänka på det om jag vill nånstans. Har hittat en festival jag vill till i år (förutom Urkult som ligger typ 150 mil uppåt?!) SIESTA festivalen i Hässleholm, grymt bra band åååhh vill. men har inte råd och är NÄSTA helg...... Bra framförhållning liksom.. Men hittade den idag så det är ok :) Får väl åka nästa år :P

Nu kommer bildbomb:



John och Ida klättar i ställning i Folkets Park.



Födelsedagslunch för Ida på hennes 22 årsdag <3



Lilla svarten på Strumpan






Våra hemmagjorda soltorkade tomater:
  • Halverade med salt, basilika, mejram och oregano
  • Vitlök, färsk basilika, timjan, rosmarin och peppar
  • Blandat ovan med olivolja
  • 5h och 75c senare (då dom va så små) i ugnen
och blandad med den smakrika oljan som fått stått och dra :))
  • = Smakade ljuvligt i våran pastapesto!




Vårat bo i mer än en vecka, knappt lämnat den när vi varit hemma.
Imorgon blir det flyttning till sovrummet, ska bli gött faktiskt :D





Enda bilden från Ven, Effi och Henrik på en tandem :)
Har goodiebags på cykeln med: karta, vatten, jägermeister, tuggummi, ipren, klubba, chips och säkrt något mer.
Vi hade också Albin med oss, en äldre kille som cyklade med sin hund som han fick hem dagen innan (?!) så han var lite seg i cyklingen :P Vårat lag, Blinka Lilla Stjärna, kom iaf 2 på quizen, hur vet jag inte men ;)









Sol och stek i Folkets Park.

Min brända och ONDA rygg i söndags... Still hurts, och bilden gör inte min smärta rätt, det va värre än det ser ut!




Pamelas och mitt lilla misson idag!




Finbiken vi snickrade ihop hos CykelKöket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0