"Early in the morning, risin' to the street .."

"..Light me up that cigarette and I strap shoes on my feet
Got to find a reason, a reason things went wrong
Got to find a reason why my money's all gone"


Sublime - What i got



Är jätte tidig på strumpan... (en av alla ställen vi kan sitta på,
också här utrullningen går ifrån med alla tekniker som ska ut på fält)
Blir så orolig när jag ska åka buss, spec för första gången nånstans när jag inte riktigt vet hur det fungerar eller OM jag skulle missa bussen. pinit liskom! Så sitter nu här, först, av alla. YEY.
Har absolut inte kommit in i jobbet ännu men försöker hålla skenet uppe medans jag mår illa av oro för att göra fel. VILL VARA FELFRI. och perfekt och bra och allt. Finns inte utrymme för misstag. Men fine, okej, jag har bara jobbat en vecka och det är myyyycket ska komma in i lillhjärnan så lite tid får det ta. Men när det blir mycket så kortsluts jag. Är helt slut på kvällarna. Men vafan, projektet är i högvarv tills midsommar, nog håller jag ut av gå på högvarv jag själv under en månad, är nog bra bara. Måste ju visa mina såkallade framfötter så dom ser att jag har potential, inte bara kollar på mina piercingar och billiga kläder! Här går vi runt i märkesclothes. Inte jag! Aint got no money. Och nej, inte riktigt jag heller. Och det är väl inte mina blings i fejjan som visar att jag är bra på något aight? PLEASE look behind.
Oj låter whinit! men nej jag gnäller inte :D Är glad att jag har ett jobb. Med mycket timmar, blir ju fan cash så jag och johnen kan ha apakul sen nångång. Så ta inget av detta som gnäll, bara lite tankar jag har!


Så nu är det ju bara 10 min kvar innan denna arbetsdag börjar. Tro vad som ska hitta på åt mig! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Gilla

2012-05-15 @ 12:41:55
Postat av: Johan

Gilla

2012-05-15 @ 12:43:20
Postat av: mamma

Du gör det så bra lilla gumman,

jag hoppas att alla ser dig för den underbarar

mäniska du är och som du skriver inte för dina bling du har i fejan. Du gör säkert ett bra jobb, jag tror på dig. Puss och kram mammma.

Älskar dig.

2012-05-15 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0