5 maj

Idag tänkte vi ta "sovmorgon", alltså vi tänkte vakna av oss själva utan väckarklocka vilket jag har vaknat av hur många dagar på rad som helst nu! heh, jag gillar min sömn u know. Men väcktes ändå av mobilen 9,45! Men av kusin Sofia som ringer, och det va ju bara bra, hon kom med goda nyheter! Mer får ni veta sen när jag vet mera :D

Igår började dagen tidigt, jag skulle till tandläkarn så jag klev upp och åkte iväg. Kommer hem sen och solen skiner och John är ldeig hela dagen! Bara att ta sig ut så vi tänkte vara ute en sväng.. Vi va ute till halv sju på kvällen :) Finns ju så mycket i Malmö. Man kan bara gå så hittar man alltid något, och det va skitmysigt att ha en heldag men min favvokille :)

Efter det gick vi hem och vilade en stund innan vi skulle på På Jam och lyssnade på Lillis band Mainekk feat Anna von Hausswolff. Det va sååå grymt bra! Bra på riktigt som jag uttryckte mig. Va där men Johanna och John och det va så jäkla mysigt ställe. Vi stannade tills strax efter midnatt och gick hem och tog kvällsfika och kollade på Big Brother ;)

Nu idag tänker jag bara tare lungt, solen skiner, otroligt varmt sa John, men jag är sugen på att bara få tare lugnt i soffan å. Jag måste få sitta och andas! Tänkte städa undan lite också, vi får ju besök idag :D Ida igen :D haha Våran stammis ;) Och vi gilllare. Vi har inga planer för denna spontantripp men vi tar dagarna som dom kommer. Det blir bra!





Här kommer en bildbomb:

Midori hos Filippa i lördags, MUMS!

On our way to Valborgsfirande i Lund :D


Sjuuuukt mycket folk! Festival?

50tals Madicken under Valborg.

2 små sjukt söta bästisar

Softarn på the balcony:D

Morgonmys med gosarna.

ett 1 maj tåg

Mainekk feat. Anna von Hausswolff men gästspel av Linnea Henriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0