dansa, pausa

Dålig fantasi på rubrik men låten gick precis på P3.

Är ju inte så duktig på detta med uppdatera.. :P
Har faktiskt mina bästa idéer till blogginlägg i... duschen!
Svårt att skriva därifrån.. Sen rinner det av, orken alltså!

Ska väl säga att jag avundas alla som fått sommarlov. wääähh!

Har iaf varit mycket jobb, forsätter hela månaden ut men sen är det slut, har sagt till att jag kan ställa upp senare om dom behöver hjälp :)
Just nu är jag ensam hemma då John fick jobb ikväll, blir så rastlös och oglad, trivs inte att vara hemma alldeles själv! Men har iaf städat hela helgen fast jag hade lovat mig själv att ha en hel ledig helg. Hm kan inte låta bli!!! Hoppas John blir glad iaf, då han slipper städa imorgon heh, min "lata" hemmaman ;) Hade aldrig låtit det gått så här länge mellan städningarna! Jag är en riktigt bra hemmafru då jag vill ha det rent och fint i mitt hem, man vet aldrig när man får besök! Eller? Har inte haft någon här på besök ALLS sen pappa tror jag??? How sad.. Måste bli ändring! Saknar mitt lill Härnta nu också såhär i början på sommaren, jag gillar Härnösand på sommaren ju. Simle life liksom. Jag gillar Malmö också! SÅKLART. Men ändå :) Ge mig lite lediga soldagar här och VATTEN att bada i så blir det nog bra. Vill faktiskt ha en bil nu på sommaren, har hellre bil på sommaren än vintern. Kan jag åka vart jag vill när jag vill, lite enklare än buss och cykel, faktiskt. Och en ny dammsugare TACK!! Har nån en över så send it over plz.

Var ute på middag på lilla torg igår med alla systrar Björklund/Cederlund + respektive, va riktigt trevlig! Tack kusiner för superhärlig kväll!

Annars vet jag inte. Saknar mina vänner i norr och längtar efter ett nytt husdjur att plussa på våran familj med! Vill gärna också ha några miljoner! Eller okej, några extra tusen räcker om nån har? Så kan jag ta nån riktigt bra och rolig kurs som jag vill göra, olika djurkurser, så jag kan börja jobba med det bästa jag vet: ANIMALS! Plus att jag kanske kan få handla lite saker :) heh, jag vill köpa skor till John, inte för att hans är fula utan för att han vill ha nya! Och jag vill ha nya kläder, den där hyllan från IKEA och och och och tusen saker till. Kanske en teleportör: Hej Härnta 1 sek, ska bara hem och byta kläder: Hej Malmö 1 sek, byta om: Hej Härnta1 sek! DET NI.

Så vi kanske ses om en vecka igen? :) So looong.

Jo just det, vi har kommit på att vi ska bo i Swe på sommaren och bo i Portugal på vintern så har ni nåt hus över där så säg till! CIAO

Kommentarer
Postat av: Veronica

men hallå bästa besöket kommer ju nästa helg (den 29juni) har du glömt det ;)

2012-06-18 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0