5 juli?

Oj så fort sommaren har gått?! Är det något kvar? KLART SOM FAN :D
 
Idag sitter jag på mitt "hemmakontor" (balkongen) och har en fin silvermetallic polo  på gatan, hehe, bästa fördelarna med jobbet: hemifrån-jobb och hyrbil! Den har jag fått för att jag ska åka omkring i hela Skåne och hämta in lite papper som har kommit bort, det är mysigt, igår åkte jag till Ängelholm/Örkelljunga, ca 1½h bort. Det är fina vägar här nere, mycket lövskog. Trollskog!
Men den 25e juli är det slut på mitt jobb här! Då blire semester först i Härnta och sen Malmö. Och efter det ska jag (förhoppningsvis) starta mitt egna företag (måste berätta ju!) Men har inte fått svar än men jag är 99 % säker på att det blir så! Jag är så jävla peppad och glad över detta. Mitt deppiga Madicken har nu blivit uppbytt men solskens Madicken (så som det ska vara), JAG SKA JOBBA MED ETT DRÖMJOBB.Och jaaaa jag förstår att det är jobbigt att ha ett eget litet företag men jag tycker det låter som en mäktig utmaning som jag tamefasen klarar av, VILL MAN SÅ KAN MAN! Något som stämmer in otroligt mycket på mig ;) gå in på Rasta Hunden för att förstå mer om vad jag ska jobba med, tycker det bara skriker Madicken om hela grejen! :D
 
Annars då? Hade nyss familjen Wohlgennant över, såååå jäkla mysigt men en bäbis i lägenheten, och inte vem som helst, världens gladaste Swea! Saknar och längtar ihjäl mig påna, men om 3 veckor är vi back together! Klart det va mysigt med Verre och Berra å men dom är ju faktiskt inga bäbisar ;) Och om 3 vecker så är också Emeli och hennes bf i Härnta, hela stora jävla familjen tillsammans, det är läckert! Saknar ju mina småtjejor också, längtar som fan tills Nathalie kommer ner hit och ska på Malmöfestivalen med oss :D
 Vi ska ju på bröllop (vi 4 stora systrar) den helgen, Martin och PiaMaria, myspys :D Har ju köpt en vintage klänning jag tänkte ha då men den är väldigt tight så jag tänkte jag skulle "växa i den" men tror jag har stått rätt stilla, bråttom nu!!! hehe 
Hoppas ju på att hinna med att träffas alla min tjejor också!!!! Sakna som fan ju :(
Jag stannar iaf kanske 1 vecka medans John nog åker tillbaka lite tidigare, pga av jobb, skulle iofs vara första gången på 2 år vi är borta från varann med än 1 natt... CRAZY!
 
Fick prata med trollet Maia igår för första gången sen vi flyttade ner, jag vart alldeles tårögd (blir det igen nuuu) för att hon är så stor och go min Maia! Som jag längtar efter henne!! Hennes mamma också förstås hehe ;p Blir nog många nätter med vin och öl hos Vickan hoppas jag! John är dock rädd att jag kommer stanna i Härnta men snälla nån, inte alls ju! Älskar Malmö men ska bli så grymt härligt att åka till Härnta skaru veta! Han har inte riktigt stor längtan, men jag är så familjekär så jag dör. Speciellt nu när mina hormoner har vara wacko hur länge som helst haha, fattar inte ett skit! Men börjar kännas bättre nu :) Kanske man kan skylla på att vädret har varit mycket grått som fått en nedstämd? Nu måste det ju börja bli sol va?
 
Idag blir det nog en sväng till Emmaus, grym second hand! Så sjukt mycket saker och mycket fint. Skulle kunna shoppa hur mycket som helst men eftersom vi har levt lite over limit senaste tiden så är det köpförbud på ett tag nu :P Men vill köpa lite outdoor saker där, och ist för att köpa nytt och dyrt kan man köpa fräscha begagnade grejer för hundralappen! Ska ju faktiskt ut och hajka snart (har jag bestämt) funderar på att gå en bit denna helg och tälta, och kanske nästa (då med Fillo och Emilia om dom är på hehe), Finns så mycket vacker att se här på Skåneleden.
 
Vi va igår och tog en timmes promenad i slotts- och kungsparken, finfint ställe! Finns så jäkla mycket vackert här haha, kanske måste köpa mig ett par inlines?! Kanske jag börja glida med dig Fillo? ;)
 
Har ju också bytt mobil då jag hade världens otursvecka förra veckan då jag tappade min galaxy i toan (samma dag som jag hade fått urinväginfektion och nervfel i ögat), haha åh så jäkla illa så man kan bara skratta åt skiten! Så hade först John gamla med knappar, såååå nice men t9 och smsa! Men jag har blivit beroende av att alltid ha tillgång till internet när jag är ute och glider :) Så fick byta med han igen så han tog den gamla och jag hans xperia, som jag är kompis med ibland! Är ju sugen på att skaffa en samsung s3! Med abbonemang men ska väl vänta med att ta på mig för mycket fasta konstnader innan jag vet hur det blir!
 
Är sugen på att klippa och färga håret också, ska jag? :)))))
 
Well får se när nästa update kommer :) ciaaao så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att allt är toppen för dig nu och livet lekar vi längtar efter dig också.Vi ses snart.
Puss och kram mammma

2012-07-05 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0