28 dagar kvar..

... TILLS MIN BDAY! woho 23 here i come.
och 9 dagar kvar till frikkin härnta!
 
Lite countdown sååådär :)))
Men tänkte väl skicka med en "önskelista" till alla mina "fans" (less is not more... ;p)
 
1. en PUPPY, eller två, såklart! (or kitten osv heh)
2. Cashmoney i stora lass, alltid behövligt (som strumporbyxor, se nr 5)
3. Outdoor kläder! Typ vindtäta braxer/jacka, regnkläder, fotriktiga skor (vuxen nu va), 'skärp-till-att-gå-ut-med-många-hundar' osv.
4. Blommor! Fast inte buketter, riktiga, som lever länge och är lätta att sköta om, tack så mycket!
5. STRUMPBYXOR. Hur skulle jag kunna vara utan? och det är ju nite direkt KVALITÉ pårom, går ju sönder så behöver ett lager, ehe..
6. Harmesbyxor, mitt andra hem! Vill ha i alla färger och former. Lovsem.
7. Örhängen, måste ju fylla min tavla hemma, ser ju för fattigt ut.... :)
8. Resor till och från min familj (mellan alla länder!)
9. Hemmasaker, alltså: köksredskap, lakan, matta(!!), fina saker. också sånt där bra-att-ha-saker men är lite för snål för att köpa själv!
10. Cashmoney, u remeber?
 
Kanske kommer på mera under dessa 28 dagar, är ju faktiskt fasligt lång tid att fundera på presenter.. :) För visst får man väl sånt när man fyller 23 också?! Och om ni vill avböja från listan så äre väl okeeeeej... ;) OFC! Jag blir lika glad för en kram (men bara av mina "fattiga" vänner..)
 
Så nu har jag lagt av mig lite ironi i inlägget också :) Vilket jag hoppas att ALLA förstår! :D
Är på toppen humör, längtar tills promienixen alltså. Life is (faktiskt) good, även fast man har köpförubud.. (KÖPTEÄNDÅENKLÄNNINGIGÅRPÅSECONDHANDTILLBRÖLLOPET) den skrek på mig, ok?!
 
HAJDO

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej madicken!
Nu vill jag börja med att jag har aldrig sagt tilll natasha att hon inte fick va med oss i skolan. Jag vill ta en pause från alla,jag har sagt att jag kommer ta det från nästan alla tjejer. Min familj har problem hemma just nu,jag vill ta hand om min mamma mer än något annant.det var det sättet jag menade.jag ska prata med natasha,men jag blir sårad också.men vi båda sa förut att vi någongång kanske ska ta en pause.jag menar inte länge men inte en dag heller,tror du fattar,men Aja,tack madicken för att du hjälpt natasha,tack för dom fina orden och jag vill att du ska veta att jag menade inte att utfrysa nån. Kram,hoppas du förstår va jag menar.

2012-08-21 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0