Malmoe?

Hej gott folk!
Är inte inne och cirkulerar så ofta..
skämmes. har kanske inte såå mycket att berätta :)))



snabbspolar lite igenom det som hänt:
Julen kom och va över lika snabbt! Mysigt vare som alltid! Tomten kom med pyjamas, vattenkokare, böcker, sängkläder, kroppsvård, earrings, skor, waynes coffekort och massa annat fint :D
Juldagen (som är fett överskattad) "firades" här, först hos pappa hela dagen men sen alltså det party här. Jag john samme ida malinn mija mickis och dennis vare om jag minns rätt! vi avslutade den kvällen med bittens och ef hos silver! och mellandagarna som bara flöt förbi. lite jobb och inget annat, jo alltså
ida va ju här
ofc! men annars vare som vanligt ;)
och nyår kom, började dagen med att jobba. sen åka och göra tuuusen ärenden men sen hem och mysa med ida och jenny en stund och sen lagade vi alla mat + john och samme, det blev helstekt älgentrecote med råstekta potatis, inbakade sparrisar och pepparsås :) MASSA GOTT! bästa på länge :)
Sen skulle vi på party efter vi hade klätt upp oss lite, fina va vi! så vi gick ut i skogen till en paviljong och blabla, va inge speciellt direkt, dåliga raketer också :))))) så hemma vid 1 igen och somna ganska snabbt därefter!
Nyårsdagen däremot va fylld av gos med min lovi!

Februari 27:e - Thåström, bokat? [X] CHECK FFS!



Sen idag så har jag kanske fått höra det bästa på länge!!!!!!
Kommer byta stad inom snar framtid, GONNA BE AMAZING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0