bakpotatis i kycklingröra!

Idag på våran tisdagsmiddag* bjöd vi på bakpotatis med kyckling och curryröra :) Till det fick man vin, öl eller vatten. Efterrätt: kladdkaka med "supermix"bär(gojibär, hallon, havtorn, blåbär, björnbär)grädde! MUMS.
Vi bestämde också ett prelledatum idag för flytt, men vi får väl allt se hur läget blir! Vågar inte bestämma något :P
Blir fortfarande irreterad när jag tänker på kära cityfastigheter.. Kan inte bara släppa det så enkelt. Dom har inte ens lagt ut våran lägenhet på deras gamla hemsida som SENAST uppdaterades idag.. HIMLA JÄVLA JÄTTE KONSTIGT! Plus att vårat förråd har haft inbrott. IGEN. 2 ggr på ett år. Vill faktiskt flytta ut härifrån nu. HJÄLPMÄ. orkar inte ringa och tjata mera heller -__-

Ska försöka att inte tänka på det där.. Blir så arg. Får tänka på som John sa: Nystädat, nytvättat och halvdiskat + 3dagars ledigt för att vila min bräckliga rygg. Då låter det ju jävligt bra! FINA TANKAR: GLAD MADICKEN.

Nu ligger min finJohn och våran mänskohund i soffan och myser så ska dramä från dattan och mysa med mina älsklingar och vara glad och lycklig för att jag har så mycket fint omkring mig egentligen <3



*Tisdagmiddag är något vi har införskaffat på min pappas sida i familjen sen 2-3 år sen?! så vi som ännu är kvar i stan, alltså jag, Vickan, pappa och Runa samsas om tisdagarna och går runt i tur och ordning med att bjuda på middag och idag var det våran tur. Är ett bra sätt att hinna umgås på då vi sällan träffas annars. Också blir det mycket kyckling och fisk, eftersom pappa och Runa inte äter kött. typ.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0