workit.

Är på jobb. jobbjobbjobb. vill inte jobbA nu. var så jädrans skönt att vara ledig i 3 hela dagar. wöw liksom. men AJA, whatzedo liksom höhö

schema:
idag 13-2130
lördag 7-16
söndag 7-16
måndag 13-2130

sen blir det väl mera men som härlig timvikare vet man inte så många dagar iförväg.. Gillare på ett sätt ju, kan bestämma ganska mycket själv när och hur mkt jag vill jobba, pga det nästan alltid finns jobb! helt sjukt system ju! men nu jävlar måste jag bita ihop och inte känna att jag känner mig okry utan pigg och alert för jag ska jobba jäääättemkt och spara MASSA pengar inför min flytt :D LÄNGTANS!

http://www.blocket.se/vi/38458866.htm - spread the news ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0