stressiga söndagen

Jobbar idag mellan 7-16 efter 5h sömn. Är slut. Förmiddagen har varit pain in the ass, delvis för min onda rygg och min handikappade fot som kläms i skorna men mest för tunga och jobbiga vårdtagare.. Och blir inte bättre för det. Mellan 16 och 17 så ska jag hinna hämta hunden, diska, städa, duscha och visa lägenheten. För John kommer troligen jobba till 22 ikväll... Alltså 35h på raken, no break! stackarn ;/ Fast är inte lika synd om honom om han tjänar dubbelt upp nu :) Bara synd om mig isf hehe. Det va ju han som skulle diska och städa... ;p. Jaja sen kl 17 äre middag hos mami för min älskade lillasyster Nathalie fyller 15 år! Helt galet <3 och runt 18-19 kommer ett äldre par och tittar på läggan också :) Håll tummarna. Så har en del att göra idag såatte... Bara köra på! Har turen att kunna jobba på väldigt bra när jag är stressad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0