Oroliga onsdagen.

Både orolig och o-rolig(=inge kul)

Vaknade inatt av att det satt fast ashårt fårgråt på mina ögonfransar. bah: ok somna om. Väcks av klockan 6 och tittar mig i spegeln. AJDÅ. Helt röda svullna ögon med gult var. YEY.
Kommer till jobbet och ser ut som fan, känner mig som fan.
Tappar orken, går hem efter lunchen. huva :(
Åker buss till stan, tänkte köpa ögonsalva, MEN DÅ HAROM INGEN!? INTE HAFT PÅ TYP EN MÅNAD SA HON. man bah beställ hem då??? och hjärnan tänkte inte så långt att jag kunde gått in på andra appot, kom påne nu. orkar inte NU. Kanske imorrn och det är lika illa. Har ju iaf saltvattenlösning som jag köpte till Tiki när Dagmar var i farten :) Så kan ju tvätta lite iaf.. Jag som skulle va med mina bryyydar ikväll, Enander och JJ. Well, kanske kan mysa lite ändå, så länge dom inte gnussar deras ögon i mina ögon så dom bah smittas hehehhe.

Ne nu måste jag äta något. Men är inte sugen på något alls. jo LITE pannkaka. GEIF?
Lolz. Peston är också slut, a va bra!

Något posetivt med dagen: En josefine kanske vill köpa mig GGkort! Och en Jessica kanske vill ta lägenheten. Så mycket att tänka på. DET är det oroliga, allt det viktiga inför flytten som inte går som man vill. Tar någon kortet och lägenheten så slipper jag 1000kg oro på mina axlar. Då ska jag också lägga ut lite pengar och gå och kolla ryggen FOSHU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är morgondagen som du oroade dig för igår. :-))

Älskar dig

//Pappa

2012-02-08 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0