minisemester!

hej hoe. var länge sen sist. inte haft något att riktigt snacka om hehehe.
är på minisemester med min love, hänger i sthlm, uppsala och västerås!
här kommer en update:

fredag: jag och john åker med carro ner till midlanda för att ta flyget till sthlm, carros går en kvart före oss :) vi dricker en bärs på midlanda och en på flyget, preparty för när vi kommer ner åker vi direkt till dennis där han bor i ett "kollektiv" på karlaplan. så dennis och jeppe mötte upp oss så vi drack lite där innan utgång! då försökte vi få tag på tobben men han va rly packed men tillslut hitta vi han så vi försökte komma in på fashion men gick inte för lilltobben va lite för mycket så vi drog vidare till imperiet och softade där. blir trötta, tar en kebab och drar sen hem!
lördag: vaknar och mår bra! strosar runt på stan och käkar. kommer hem och MÅR INTE BRA! sover lite och kollar bb. sen kommer drinken och ölen, bara köra igen, 2 uppsala för party hos tobbes kompisar, gilllade det starkt! ut på stan, till bullet. drack lite mer. blev liiite full! ramlar nerför trappan(huvet först) när vi ska ut. vakten hjälper mig upp och vi utbyter en blick tillvarann som säger "im done here". tar taxi hem till topias, går en bit och halkar på en isfläck och tar emot mig med huvet och armen.. blir asarg på mig själv haha. kommer hem till tobben som har ef i 30 min. sen är natt! jag john och dennis klämmer in oss i tobbes säng, tobbe tar soffan.
söndag: vaknar och mår inte bra. vill inte kliva upp! kollar på min arm. är fett svullen och blå.... tror jag fått en spricka men idag känns det inte som det. är mörbultad! duschar och sticker till tåget för att hinna ta samma som idababy! missar ellen dock :(( jävla skit! tåget stannar.. vi tror på möte. men så icke. hör en röst "vi har tyvärr varit med om tragisk olycka, vi har kört över en människa".... chock! så fett obehagligt! mådde inte bra då. va riktigt sjukt! sånt händer inte en själv, sånt läser man i tidningen eller att det händer en kompis kompis.. börjar åka efter 2h efter att räddningspersonlan varit där och tvättat bort allt :((( kommertill sthlm city och går direkt till jensens böfhus. mitt favvoplace haha. KÖTT FIFAN! sen sitter på terminalen och väntar på idas buss till oslo med en eriksberg, rly nice! åker hem till dennis.
måndag: chillar, pojkarna drar å åker bräda 1 h. jag kollar på bb ;) åker sen in till stan och träffar john syrra och kille, käkar på ett riktigt bra ställe! köpte världens godaste pastasallad med prosciutto och mozarella <3 sen drar vi och kollar läget på gamla stan och götgatan. SÅG ETYPE!!!! dog lite men vågade inte gå fram :(( ångrar mig. sen drar vi PÅ THÅSTRÖM!! va riktigt grymt. sen blir det strul med dennis och lägenheten så pallar inte mer och tar in på hotell. fett värt. skön säng och hotellfrukost. värt allt!
tisdag: efter hotellfrukost packar vi ihop och vilar lite. sen tar vi oss in till centralen och tåget till västerås, till samme! tänkte träffa ayim men vart inte så :( chillade lite på stan och sen drog pojkarna och åkte lite och jag sov! oootroligt nice! nu är vin, öl och mat som gälller.. och umgås lite ;) haha.
ne nu dar dattan snart, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0