lonely lördag

Är helt ensam i lägenheten inatt. John på jobb och tiki på minisemester hos Bettan! Så alltså, total ensamhet. Är inte så van med det liksom. Trodde det skulle vara lite skönt med egentid men icke, saknar min lover alldeles för mycket och snarkvovven med! :( bara skit på tvn å... Båring! Blir nog sängen snart, ska ju upp 6 så. Plus att jag läser en jättebra bok som jag fick av Johns päron i julklapp :) "ensamma hjärtan och hemlösa hundar", en riktig Madicken bok. Har städat undan lite här hemma också, men diska och dammsuga sparar jag till min sötnos så han har nåt att göra imorrn ;) ska komma en tjej å kolla på läggan imorrn så måste göra den fin :D hope she likes it and hopes boströms likes her. Annars är dom en massa fula ord bara! så cross ur fingerz pls! men ok, ska väl kanske hoppa i säng.. En stor ensam säng. Hua. Kisses! (23:13 Update: gick inte alldeles smärtfritt att försöka gå och lägga sig.. Tänkte vara effektiv och ta med Allt samtidigt från vardagsrummet till köket, bcuz jag hatar att gå flera gånger. Tappade såklaaaart glaset och försöker reflexmässigt lobba upp den igen men går inte så bra.. så det åker i golvet och efter kommer dipskålen och sist min fot! Splitter, tacodip och blod... Yey! får panik! hoppar naken in i duschen på ett ben och det bara rinner blod.. Jaaag dör! Och John ringer samtidigt och jag börjar gråta så han blir jätteorolig och tror att jag måste sy och jag säger att jag måste ringa pappa, som jobbar ikväll, och var väldigt busy, men kommer på en gång då jag säger att jag skurit foten! Så hoppar i ziperallen snörvlandes och väntar på pappa medans jag går och gör blodspår.. Under tiden börja jag inse att det är nog inte så farligt men blodet skrämde mig. Men pappa kom och satte på TVÅ hela plåster på min fot, lilltån och under... Buhu poor me.. Haha. Nästa gång ska jag inte låta som att vi måste åka i illfart till akuten men visst är det bra skönt att bli omplåstrad ;) godnatt/the one and only dramaqueen)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Pappas bebis for sure ;)

2012-02-05 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0