det tar sig

Sökte lite mer jobb igår! Fått ett svar redan:

Hej Madicken
Ring mig en dryg veckan innan du är i Malmö så bokar vi en ett möte.
Vi  har då även vårt nya växelnr igång - så ring på 040 - ** ** **.
Med Vänliga Hälsningar
H**** H******


Låter väl bra? :D ett städjobb ;) Lät assoft tycker jag, som en början :)

Hade också ett par som va här och kollade nyss, lät också lovande!
veryveryvery nice.


Nuuu äre dock snart jobb efter donken men mina älsklingar John och Carro :D


Mitt CVkort. Haha, försökte hitta den snällaste bilden jag hade som också visar att jag har skrot i fejjan men att man kan se oskyldig ut ändå? Vem skulle kunna motså att anställa mig? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0