Go jul va

Asså va ju inte hemma nåt på julafton, varken i härnta eller i malmö, åkte till släkten i ystad och myste på! :D
Måste tacka min fin familj för mina julklappar :D:D:D <3 taaack!! Ska verkligen börja dansa afro power dance nu Nathalie och mamma, synd du inte är här och joinar ;D och Natasha det va väl du som gav mig den super söta kryddburken med minimaränger?! :D aaasså så cuuute!! Blir perf på nyår till maranägswischen (stavning?) :D Av pappa och Runa fick vi matchande morgonrockar och toffler, alltså hur bra? :D Vi är så jävla cute nu! Kommer nog ihåg att pappa sa det senast han va här "men har du ingen morgonrock madicken?" "ne vi delar" sa jag ;) men nu så behöver vi inte slåss över den, så den får hamna i garderoben tills vi får gäster så dom får mysa i morgonrock med :D

A det va allt för denna gång, kan ju inte bju av skånelivet för mkt, blir ju som mer spännande då!

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

de va jag som gav minimarängerna också ;) natashas julklapp väntar här, hon hann inte skicka med den bara!

2012-12-28 @ 23:27:33
URL: http://natalih.blogg.se
Postat av: Madicken

Haha jaha :D Ser man på ;) Va lite så jag tänkte att jag fick dvdn av dig och då måste ju marängerna vart från natasha men tji fick jag ;D Tack så hemskt mkt iaf!! Dom kommer göra succe imorrn <3

2012-12-30 @ 17:57:09
URL: http://saturdaysfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0