Saturdaysfeelings

Finns dom som klagar på mitt bloggnamn. Att det står fel liksom. Men whatever :D Är väl min blogg så den får väl heta va f*n jag vill ;)

Idag vaknade vi före 10, (Vella skulle komma förbi medans kussen drog till Danmark över dagen) med huvudvärk. Alltså gosh, vi va bakis! På 3 öl och en vinare?! Shit im getting old.. Varit en seg och lugn dag. Var grått och regnigt imorse men nu har det spruckit upp och är jätte fint :)

John drog precis till Stapelbäddsparken för att åka lite rullbräda och jag ska snart göra mig iordning inför party med Fillos kompisar ikväll! Spännande och skoj :D
Se hur det går till på riktigt här nere. Ska använda min nya klänning jag köpte på HM igår, den är tajt och kort! men söt: svart med blommor. Kanske kommer se ut som en korv with my big hips and ass men det få va. JAG ÄR KURVIG. och mullig/overweight men så ser jag ut för stunden, så då får jag väl show it off ;) Ska faktiskt gå ner i kilon i sommar! Det ska gå! Dra ner på mat, socker, alkohol?! ;) mer prommisar and so on. Ska skaffa gymkort sen på fitness24seven. Billigt och finns i närheten! Men väntar tills jag har en inkomst :) Well sun is shining and my smile goes up up up! Dags att sätta på ansiktet, ciao :*

Kommentarer
Postat av: Mikaela Edholm

Vart står det fel? Can't see it :)

2012-04-28 @ 21:57:34
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0