Malmö är bra litet!

Idag när jag och John va ute på stan och skulle käka så vart det lite ändrade planer. John fick ett samtal och ändrade tider så han fick gå tidigare så jag fick gå själv och käka lunch. Tänkte gå och käka på Bistro och när jag är på väg in så träffar jag Filippa och Lotta hahah. WHAT ARE THE ODDS? :D Så jag fick lunchsällskap :) Sen när vi sitter å käkar så går Maya förbi!! Träffade henne igår på IKEA också i resturangkön! Liten värld tycker jag! Efter lunchen följde jag med Filippa och Lotta och kollade på kläder på Filippas jobb: Spirit stores, liiite för dyra grejer för mig bah ;p Inte min budget! Vi skiljdes åt och jag gick in på Triangeln och skulle gå och köpa guldpiercingar på en billig affär där.. OCH VEM JOBBAR DÄR OM INTE MAYA! :D haha. its meant to be :) måste träffa Maya och ta en öl och snacka lite gamla minnen :) Efter det gick jag till HM och använde vårat presentkort baaara på mig ;) Massa fina grejer iaf! Sen till Värnhem och träffa killän och vovvän :D Gick på bolla och hemköp.

Nu sitter vi och myser med varsin öl :)


Presentkort från Superpresentkort.se: Jensens Böfhus och HM! Vunnit på miljonlotteriet ;)




Mitt nya guldsmile!




Gomiddag och mys på The Balcony!







Mina bebisar<3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0