Housewife

Nu när jag är arbetslös så leker jag hemmafru så nu under min dag då min älskling va borta i 1½h så hade jag lite fix för mig:

En idé jag fick av Madde då jag inte har någon plats för mina earrings :D


Baksidan på en tavla, den är för tung för våran vägg så ska modda den lite ;)



Glaset och bilden borta, only ramen kvar nu.

Det som behövs: sax, häftpistol och spets:


TADAA :D så vajjert va ^_^ är sjukt nöjd med slutresultat även fast det vart lite veck längst ner, kan skylla på att det ger lite "liv" i den :)

Trodde ju dock att jag hade fler smycken.. Så geifs me earringz pls! Jag som hade planderat att göra 2 små tavlor med röd spets. well next time ;)




Har också strykt och satt upp gardiner i köket och sovrummet, OCKSÅ NÖJD:


the banans is on!!

Ska lägga in bilder på läggan lite senare ikväll å :) ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Blev super fint ju!!! :) Bra jobbat pysseltjejen!

2012-04-24 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0