En regnig dag

Hade ju inte planerat att det skulle regna idag ju!
Well spelar inte så stor roll, ska ändå städa ;)
Men hade ju tänkt åka ut med vovvar och john som kunde skejtat, damn!


Haft en mysig morgon iaf, snoozade från kl 9 och lyssnade på regnet på fönstret, Filippa komma förbi med Vella innan 10 tiden. Tog en skön, uppfriskande promenad men the dogs och sen tvättid!
Göra frukost på sängen åt min man: te med lime, lingongrova och kiwi :)
Titta på mysig tv med tända ljus och bara relaxa.


Ska hitta nåt roligt recept så jag kan göra gomiddag.
Nånting men kyckling och curry :D
Ska väl kolla lite på ams.se efter jobb å, sökte 3 igår.
Söker några stycken varje dag iaf.
Jag sa förut att jag inte skulle vara så kräsen men nu tänker jag vara det!
Om nu killen har sitt på det torra så tänker jag också hitta ett jobb att trivas med.
Ska också skicka in ansökan om akassa nu under tiden.
Om jag nu misslyckad med att få jobb få jag väl ta det jag får helt enkelt :)
Men ska ju faktiskt bo här, i många år förhoppningsvis, så vill ha ett jobb jag kan ha länge och trivas med, inte bara hoppa runt där man får plats!

Tycker att jag också förtjänar lite "semester" då jag inte har varit ledig men än två veckor högst på nästan 3 år. Fast jag vet ju hur jag blir efter ett tag... BOOOORED! Därför jag försöker hålla mig sysselsatt med diverse :) Pyssel, matlagning, inredning, städning, hundlek och kanske kan försöka få in nån träningsrutin! Äta bättre, röra på sig mer och må bra. Ett bra mål!

Tittar på Cesar Milan, GOD hes gooood! Vill bli som honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0