en lugn dag

Idag tog vi det lugnt. Lugnare än tänkt men det är ju härligt ibland :)
Vaknade vi 10snåret, tog Tequila på promenad och köpte nybakat bröd, mums!
Efter det försökte vi fixa vårat trådlösa bredband men vill.inte.funka... stört.
Fixat och donat litelitelite och sen gick vi på en jättestor djurbutik :D och ö&b.
Fick hem lite needy stuffs liksom. Sen bar det av till ICA för att köpa lite basvaror plus mat! Så vi lagade första middagen idag, gick strååålande i vårat fina kök :) Blev pasta med köttbullar i tomatsås och riven ost, till det dracks det folköl, gött!
Tequila fick sig en dusch här på kvällskvisten och nu har hon gått och lagt sig för natten, jag med snart :)
Imorgon har vi tvättid också ska jag köpa skurmopp och hink + andra städatteraljer! föfan måste ju städa, får ju besök snart :D IDAAAAAA<3 so nice!


Bilder kommer när läggan är lite mera städad, måste få upp tavlor och ta ner grejer till förrådet osv, ha tålamod :D måste också meddela igen om att när jag laddar upp inlägg från mobilen kan jag inte ha rydbyte eller sånt så allt blir ett enda stycke, om ni tycker det ser dumt ut... lite irriterande men so what :)
VET också att en blogg utan bilder är lame men har ingen riktig kamera och kan inte koppla in mobilen i dattan så jag får skylla på det så länge ;D

PUSSOCHHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0