Bilder igen!

Heeej Bloggen! :D

Har kommit på ett sätt att lägga in bilder från mobilen:
1. markera bilderna i telefonen jag vill använda
2. dela dom genom gmail
3. skicka dom till min livemail
4. ladda ner dom på dattan
5. ladda upp här

Den långa vägen funkar å :)

Idag har varit bästa dagen (för mig) hittills :D
För jag har städat, diskat, fejjat, möblerat om, handlat och varit hundvakt :))
+ plus att min killä är grymmast i hela världen, ibland iaf ;p
Fått upp lite tavlor i vardagsrummet, är riktigt mysigt!

Vella och Tiki va så fina idag igen, så kul att dom är riktiga polare.
Vi åkte iväg vid 16 tiden idag till västra hamnen så John fick åka lite bräda och hundarna fick springa av sig i hundparken i Ribersborg. Efter det tog vi en pizza på v.e.s.p.a, svindyrt så vi dela på en och varsin bärs, sviiingott vare iaf :D Sen var det 4 trötta varelser som tog sig hemåt på bussen. Hann bara komma hem och fixa lite så kom Filippa förbi efter hennes jobb för att kolla på våran lägga och hämta lillvovvan :)) Kul att visa upp ett hem som man är stolt över :D Trivs så jäkla bra! Sen lifta vi med henne till Ica Maxi, med ett stopp på Max, för att shoppa lite. Glömde såklart massor att handla, måste skriva inköpslista men vi fick iaf med oss hem en skurmopp, toabortse, rengöringsmedel och ett par låga vita fejk converse till mig för 99:- haaalla super nice ju!
Kom hem för en timme sen, möööör :D skönt ju! Nu äre bara att bädda rent i sängen och fixa en säng till våran gäst som kommer med tåget 6:25.... jävla tok :D <3 då kommer nämligen MIN ida hit, så jäääävla kul ju! Så jag har tänkt att jag ska fixa fram en säng så vi kan vila imorrn när vi kommer hem igen ;)

Lite bilder och sen godnatt, puss!

gjord en mumsig sallad till lunch:

vit fiber pasta, sallad, egengjorde krutonger, mozzarella, tomat, gurka,
serranoskinka, parmesanost, olivolja, balsamvinäger, salt och peppar, MUMS!!



Tiki vaktade lite och Vella vilade igenom lunchen på the balcony :)



Måste ju få kramas med det lilla ullmonstret när jag har henne för mig själv;)



Inte lätt att få dessa sötnosar att le och kolla in i kameran inte!




Ribersholm och promenaden där, man ser Öresundsbron och Danmark.
Ligger precis vid Turning Torso och Filippa :) Gonna be looovely in summer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0