ZUMBA (mobileupdate)

Ikväll va jag på mitt första zumbapass ever, komma defenitivt gå fler gånger, sjukt roligt och dessutom riktigt hård träning! Very pleased! Sen gick jag på homebuy och köpte ett lite nyttigare bröd, skinka, världens godaste bananer och blueberry the :) mysfika efter duschen serni. Kom på idén att göra ice tea också så bara att koka upp 2L vatten, i med en sked honung (slutat med socker på ett tag), 4 tepåsar och en halv lime. Påsarna fick dra i ca 1,5 - 2h och sen i flaska och i kylen! Längtar tills imorrn då jag får smaka skiten kall och se om det fick godkänt:D Men nu äre läggdags för imorrn har jag skola och jobb (jobb hela helgen, verygooood!) så natzie på er bloglovers! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0