Tsatsikilunch (mobileupdate)

Jobbhelg! Skönt egentligen. Måste komma tillbaka i jobbshape nu när jag får jobba på änget igen hela helgen! Så nu kör både jag och Johnken hårt, han 24h och jag har dag och delat imorgon! Har lunch nu och ligger i soffan och käkar morötter med tsatsiki, mumma! Vitlök är bra för förbränningen! Dock va vi lata och köpte färdig tsatsiki, skämmes! Men går bra med min sunda livstil än så länge :D Är otroligt taggad! :) Får se om jag ska gymma ikväll med boss Frida, hon har tyvärr migrän nu ;( Har ju inget passerkort så vet inte om jag kommer in på golds.. Får koll aupp det! Har ju inget bättre för mig ikväll så :) Vi får välla se, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0