metropol

Nu snart ska jag och Maia vandra ner till Metropol och lyssna på estetarna :D
Ska bli super mysigt :) Jag tar ett glas vin och Maia får väl cola eller nåt ;p
John är trött och stannar hema *boring i think!*

Tidigare idag va jag i skolan, det va riktigt kul faktiskt.
Sen när jag kom hem gick jag ut med Tiki, tänkte att vi kunde leka med Carro och Ice och det gick ju hur bra som helst, så vi va ute i en timme och sen gick vi hem till Carro så bjöd hon först på körv och sen kaffe latte :D hur gött som helst! Efter det vandrade jag hem så jag hann vila en timme innan John kom hem och jag skulle hämta Maia :) Så jag och Maia har diskat aaaall disk och lagade gomat till karln i soffan ;P

Ne nu så äre dags att kila :D Vill ju få bra platser!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0