fyra

idag har vi haft pappa, runa och maia på middag.
JAG LAGADE! det vart kyckling å stekta grönsaker med limesmak och till det saffranscouscous.
+ tomat och fetaost sallad ååååååå creme fraiche med sötsursås ey.
smakade OK. dom gillare iaf!

*installerar min tele till datan så jag kan lägga in bilder (fattar inte varför JAG MÅSTEGÖRA DET VARJE GÅNG.. funkade i somras*

kl 1930 ska jag till golds gym, där jag har skaffat årskort (ska bli fucking fit) och gå på afropower, we will see how it will be.. :D

*hej hatar att jag inte lägga in bilder.. man KAN INTE HA EN BLOGG UTAN BILDER.*

blir arg :) ska FÖRSÖKA lösa detta men kan hända att jag slår sönder något!

imorgon ska vi ha snack med lärarn, betygsnack osv.. gulpgulpgulp. äh jag fixare nog. nångång :D
kanske tar pappa å runa tiki på nyår! vore ju skönt.
har lite ont om pengar och tycker att julklappar känns överflödigt då jag måste ha råd med att köpa saker.. tex lampor, kläder, nya saker och vin. har ej råd med något! får inget jobb heller så inte konstigt att jag inte får nå.

äh, nu ska jag gå och träna och skratta, ska träna barfota. YEY :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men guuu va kul med afropower!

2011-12-07 @ 10:28:35
URL: http://pickadoll.org
Postat av: owner

Men följ med då picki :D

2011-12-07 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0